höstlov ♥ karin

Redan torsdag.. Snart sitter man i skolan igen tillsammans med allt plugg, alltså inget jag längtar ihjäl mig till. Däremot ska det bli skönt att komma tillbaka till Kakie så att vi kan fortsätta att utvecklas framåt. Har suttit och kollat på massa gamla videoklipp ftån dressyrträningarna för Nina med Jojjen. Förstår inte varför jag gjorde det egentligen för det gjorde ont i hela mig av saknad, men samtidigt var det kul att se hur jäkla bra jag hade det tillsammans med Jojjebus. Den tiden känns nu så avlägsen.. Ganska hemskt nu när jag kollar ut genom fönstrena här hemma och inte kunna se Lukas och Jojjen gå där ute i hagen, även om det var lite mer än ett år sedan nu så känns det fortfarande så tomt. Antar att det är för att jag inte är hemma så ofta och kan se det.

Igår var vi hemma hos Nathalie och fetade till oss rejält med cup cakes, chips o en hel del annat gott! Det är tur att jag måste cykla fram och tillbaka eftersom att moppen är i Skåne och både Tommy och pappa jobbar, hehe. Vi hade hur som helst jätte mysigt.

Imorgon kör jag till Trollhättan en sväng med pappa och shoppar lite och på lördag blir det halloween fest!
HA DET SUPER!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback