lite si & så

Det var ett bra tag sen som jag gjorde ett sånt här "test" eller vad man nu vill kalla det. Inget annat vettigt att göra så varför inte?

 

1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så kommer jag att vara 27.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Anna och Marie.

3. Hur lång är du?
168 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Eftersom att jag inte vet vad filmen hette så kan jag istället säga att jag och Anna ska se på "Dumpa honom!" ikväll.

5. Vem ringde du senast?
Anna

6. Vem ringde dig senast?
Tommy

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej! Läget? - pappa

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Beror på vad man vill ha sagt.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Två veckor sen var det nog.

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna tror jag?

12. När vaknade du i dag?
07..

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen spec

14. Vilken är din favoritplats?
På sommaren, när man ligger på stranden eller på hästryggen.

15. Vilken plats föredrar du minst?
I källaren när man är ensam hemma på kvällen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Svårt att säga eftersom att jag inte vet alls vad jag vill syssla med efter Bollerup. Men vem vet? Kanske bor jag i USA eller så bor man forfarande hemma. Hoppas dock inte på det sistnämnda..

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Pirater under sängen som skulle komma fram och dra mig i fötterna.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När Anna gjorde att jag fick en hjärtattack, typ..

19. Hur stor är din säng?
1000x5000 :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast något slags nattlinne på.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Två

24. Vilka städer har du bott i?
Mellerud räknas inte som stad direkt..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Lätt barfota! På sommaren iaf.

26. Är du social?
För det mesta ja! Men alla har väl sina stunder då man helst bara vill vara ensam?

27. Vilken är din favoritglass?
Jadu.. Jag vet inte! Eller jooo! Ben & Jerry's så klart :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Helst inget alls, mycket godare att äta sig mätt på riktig mat. Haha sant!

29. Tycker du om kinamat?
As gott!

30. Tycker du om kaffe?
Nej, men nu i veckan tvingade jag i mig 3/4 av en kopp. Stolt!

31. Vad dricker du till frukost?
Helst o'boy!

32. Sover du på någon särskild sida?
Njae

33. Kan du spela poker?
Suger..

34. Tycker du om att mysa?
Haha självklart! Vem gör inte det liksom? ;)

35. Är du en beroendemänniska?
Nej inte vad jag vet

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Alla världens kungar!

37. Vill du ha barn?
Eh.. Jag tror det. Inget jag tänker på direkt.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska + lite av den franskan vi läste i högstadiet.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej men jag vill!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet hundra ggr om!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Blir nog mest kläder..

42. Äger du dyrbara smycken?
Några få bara

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Tarzan! Fast nyheterna är också bra, och alla dokumentärer.

44. Kan du rulla med tungan?
Nja, lite kanske.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner tyvärr ingen rolig människa :(

46. Sover du med gosedjur?

47. Vad har du för ringsignal?
Någon iPhone låt

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte jag med farmor har säkert sparat alla..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett tagentbord?

50. Flirtar du mycket?
Nja inget jag lägger märke till iaf ;p

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan ju inte vara så svårt?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
No idea! Fast måste dock läsa ur en svenska bok till på tisdag.. Uuh!

54. Läser du dagstidningen?
Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Vecko Revyn tror jag fortfarande kommer hem till mig i Mellerud

56. Dansar du i bilen?
Allt vad jag kan!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Säkert Bandit.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En prislista.

59. När var du i kyrkan senast?
Oj eh.. Väldigt många år sen, konfirmerades inte ens.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Fia var go, fast Lars nu i efterhand.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka kanske, kommer inte ihåg.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Nog mamma :)

63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify

64. Har du varit med i tidningen?
Varje dag!

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Dig

66. Vem såg dig naken senast?
Jadu..

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa

68. Hur imponerar man på dig?
Skratta mycket!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Oftast ingen alls

70. Har du någon piercing?
Yes, några stycken.

71. Din största vinst?
Sista tävlingen med Jojjen.. Gick ut och vann båda klasserna och drog upp laget på en tredje placering. Det blev även personbästa i båda klasserna, snacka om att avsluta på topp! Saknar världens bästa ponny ♥

72. Civilstånd?
Gift med Petter Northug :)

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook

74. Är du fåfäng?
Nja det hoppas jag inte

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Finns väl en del, fast ångrar också sånt jag inte gjort.

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 47

77. Vilket är ditt drömjobb?
Elitidrottare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Köpa USA

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
5 katter, fast i nuläget finns bara Bob kvar. Sen hästar, en kanin och hund.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag ska till USA till sommaren med Camilla, jag har ganska olika personligheter beroende på vem jag är med (fast så är väl dem flesta?) och eh ja.. Jag kan inte somna utan att ha dubbelkollat att dörren är låst.

81. Svär du ofta?
Jo händer väl

82. Sverige när det är som bäst?
En perfekt sommardag!

83. Kan du åka slalom?
Ja och det är absolut något av det bästa jag vet!

84. Vad har du ätit i dag?
Hehe en macka och en tårtbit + en halv chokladkaka!

85. Vad har du för utbildning?
Pluggar ju nu, NV häst på Bollerup.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Sånt är så svårt att svara på, jag vet inte :p

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Eh, samma här.. Jag vet inte haha!

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag har lätt för att skratta

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Kan bli ganska frånvarande ibland

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Kurt Cobain (sångaren i Nirvana) och Leonardo da Vinci

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, barnens. Min egen bryr jag mig inte om. Glömmer ofta bort släktingar och vänners födelsedagar…är usel på sånt!

93. Vad gör dig ledsen?
När någon sviker

94. Vad gör dig glad?
Det mesta, beror på hur man ser saker och ting

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Träna och plugga!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Finns en del haha!

98. Vad har du för laster?
Inga större.

99. Vem är din förebild?
Mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Gå ut till soffan och mysa med världens bästa Pinni!

 

Massa cred till den som orkar läsa detta!
Hejhej!



45. Vem är den roligaste människan du känner? Det var ju upplagt för att svara mitt namn på den frågan! ;) och cred till mig, orka läsa allt! :) btw, att du orka svara på 100 frågor på din blogg..hade inte jag orkat! ^^

2011-11-13 | 01:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback