Så var det lördag igen!

För en vecka sen var jag hemma och fixade iordning mig för lite halloween party vid den här tiden. Nu sitter jag själv och äter upp massa choklad istället, så är det att bo på bollerup. "En plats att växa på" som skolans citat är, stämmer då gött bra på alla sätt! Haha fast om man håller i gång och tränar så är man fit for fight all the time anyway! Jag kör på det :D

Annars så är jag precis inkommen från stallet och en mysig ridtur med Anna. Trodde klockan var 20 när vi var tillbaka men så var den bara 17.. Måste det vara så himla mörkt? Bara jobbigt.. Fast när snön kommer så blir det mysfaktor 100! Så jag vill att den ska komma snart. Typ nu?

Sen idag då så har vi ju även haft vår Pay N' Jump och allt flöt på bra! Allt förutom vår lilla cafeteria vill säga som vi mest fick ta med oss hem igen. Inte helt fel iofs att ha massa kladdkaka och chokladbollar att käka upp själv (y)

Hoppas ni festar all in ikväll! Ha det :D
Pusss,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback