en vecka sen sist

Lördag all over, fast nä.. det är ju fredag idag! Kan ju säga att denna dag vart som att leva på istiden, fyyy vad kallt! Efter skolan gick jag en runda på 3 km med Camillas häst Teja (har hand om henne denna helgen), sen ställde jag in henne i stallet och gick ut till Kakie med träns och hoppade upp och red samma runda med henne. Dock så hade jag inga vantar eller ngt varmt om halsen, så i den svin kalla blåsten dog man seriöst lite. Brrrrr... Så direkt när jag kom in hoppade jag in i duschen och vred upp temperaturen till max och stod i 1 timme o 10 minuter, haha! Men nu är känseln tillbaka från topp till tå iaf ;)

Imorgon ska jag upp tidigt och ta moppen till Tommy och jobba i lagårn, sen rida och så ska jag försöka hinna med att springa en runda också. Sen tillbaka till lagårn och köra igen. Skönt att få vara sysselsatt när man ändå är helt ensam i modulen. Inte ofta det händer iofs, men Camilla jobbar och de andra är hemma :p så just nu sitter jag på rummet och känner mig lite lonely, och så har jag inget gott att äta heller. På en fredag ska man ha ett fet påse godis och en cola att sluka ner i magen till en bra rulle! Mmm me like!

Men ja, ni får väl ha en trevlig kväll :)

xoxo,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback