lördag var det här ja

Sitter ute i modulsoffan med Lullan och kollar lite halvt på Gladiatorerna. Inte så jätte kul att kolla det en lördagskväll när man är sjukt pepp på fest! Får la ladda på ännu mer pepp tills det blir dags att förtära lite alkohol på riktigt. Kan ju inte sluta bra då.. haha!

Innan idag har det vart öppet hus här på Bollerup, lite weird att det ska börja små -96or här tills hösten. De är ju så små?! Menmen.. I dagens väder som bestod av snöblandat regn tog jag även det första "hopppasset" med Kakie. Inte så mycket hoppande egentligen. bara några halvdana skutt över ett kryss, men rätt kul att testa på det också. Dock så red jag utan sadel, tyckte att det skulle räcka med ett stalltäcke ;) Fast över lag så gick hon jätte fint!

Nu ska jag dricka slut på min Monster och svara på det här;

Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13. Det senaste jag ångrade
Dag 14. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 15. En bild som betyder

Dag 4 - Bakrundsbild:
Jag och Anna ska föreställa fotbollsproffs, fast det är vi ju egentligen också.

Ha det så braaa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback