Fredag, I'm in love!

Denna veckan har som alla andra flugit iväg, men det är bara bra. För ju fortare det går tills det är torsdag desto bättre! Varför det? Jo, för då blir jag äntligen 18! Efter det kan det gå långsamt igen så att man kan ta vara på bästa åldern. Förhoppningsvis blir det en krogrunda redan på torsdag, annars blir det defenitivt på lördag då jag är hos mamma i Norrköping :) Ahh så bra livet är just nu! Vårkänslor i det underbara vädret vi haft här nere det senaste, Kakie, ♥, och så hoppas jag på körkort inom kort. Ska ha en körlektion tilll, sedan smäller det :D

Detta året kommer ju bli hur bra som helst om det fortsätter såhär. För i juni, några dagar efter skolan slutat åker jag och bästa Camilla till Italien och stannar där i 5 veckor för jobb i stall och på brännan. Gratis boende på ett nybyggt hotell utöver det gör det inte sämre! När jag kommer tillbaka från Italien blir det nog Bruce Springsteen konsert också. Hur bra?!

Nu ska jag ta och hoppa in i en lång dusch och sedan sätta på en skräckis med mina goa brudar!
Ha en superduper kväll ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback