Grattis mamma!

1966-04-28 var nu rätt så himla mycket längesedan, en evighet kan man nog nästan säga. Men för en person har de åren vart fartfyllda med lite av det ena och det andra inräknade. Får ofta höra att jag har en sprallig mamma som verkar ha testat på det mesta. Och det är ju faktiskt sant! Du har testat på allt möjligt. Under mina levnadsår som bara är en liten del av din evighet så har jag vart med på en del, bl.a. när du vindsurfade, golfade, red, seglade runt på västkusten, mjölkade korna på Framnäs när morbor Bertil och Anna-Lena var bortresta (en favorit jag hade som barn), badade nakna i Nären, skidor både utför och på spåret, Ladies Circle, kattutställningar med Sässy, tog MC-kort följt av en och annan kvaddad hoj, ordförande Ducatiklubben och ja. det mesta alltså. Vilket har gjort min barndom till det bättre, har ju fått tagit del av allt detta som många andra inte fått. Jag älskar dig! ♥
 
En tur med Birka Cruises
En klubbdressyr i Mellerud.
En dressyr i Grästorp.
Min första "riktiga" dressyr, du fanns på plats som vanligt. I Varftofta.
Jojjen löshoppning, Var han 3 år? Roffing med också!
Kommer du ihåg när du kom till gården och såg mig och Emelie hoppa 1m på Lukas barbacka, när båda satt på? Haha då hade man inte respekt för mycket..
Ett av dina många besök här i Skåne, på Olof Viktors på bilden ;)
Italien 2010!
Tallin 2011
Lite bankörning med din dåvarande Yamaha R6:a.
 
Ja.. De riktiga godingbilderna finns nog i en låda någonstans. Dåtidens teknik innefattade inte digitalabilder direkt ;)
 
Puss och kram


Åh mitt fina Hjärta!
Svårt att se skärmen, trots läsglasögon..... När ögonen är tårfyllda!
Tack älskade gumman för de fina orden!
Älskar dig över allt annat o är så stolt över dig
Kramar i massor

2013-04-29 | 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback