VM

Sitter och kollar på VM i alpint, herrarnas kombination. Kan inte annat än att längta till man själv åker där i backarna. 1,5 vecka kvar! Längesen man åkte nu också, så känslan vill man förnya lite. Helst till det bättre och så ska jag helst komma först ner i varje åk. Låter väl bra? Tror det går lätt med de nyslipade sidorna ;)

På fredag tar vi sportlov och då kommer mamma och Lennart till Skåne, ska bli kul! Sen åker jag till Mellerud på måndagen och hälsar på och för att hämta de sista sakerna inför Italien. Så tiden framför nu har jag mycket att se fram emot! Rätt underbart :)

Hoppas ni haft en bra helg! Jag har haft det toppen. I fredags blev det lugnt, sen i lördags åkte jag och gymmade i Hammenhög. Jätte fint gym faktiskt! Blir nog fler vändor dit. Sen på kvällen åkte vi till Markus kusin som fyllde år och igår söndag så åkte vi till Malmö. Där blev det bl.a. Ikea och köttbullar. Man blir så sugen på att skaffa eget som man kan dekorera när man går inne på Ikea, så mkt fina grejer. Först ska jag bara vinna lite pengar på triss, sen kan ni få komma och hälsa på i den nya lyan ;)

Nä, nu ska jag dricka upp mitt te och sen gå på religionslektion.

So long!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback