confused

Vad händer egentligen? Vissa dagar känns så himla bra och man är liksom med som förr. Medan andra dagar så är man tillbaka på ruta ett igen. Eller det behöver inte ens vara en dag, utan bara för en stund då man sänks till bottnen igen.. Det är så svårt, för man vill ju inte dras ner igen men man kan inte göra något för att hålla sig kvar vissa gånger. Visst, jag vet dels vad det beror på men önskar jag var stark nog att bara skita i det och bara låta det vara så. Men hur som helst, det går nog åt rätt håll!

Rätt härlig dag detta var!


Nu vet inte jag vad de beror på men du får tänka positivt, bättre att vara glad och alert 4 dagar av veckan än inga alls. Ska dra till med en lite klyscha. "Rom byggdes inte på en dag". Snart har du där och då har du "byggt klart Rom" och då är du hur stark som helst varje dag igen! (Nä fy tusan, vilken dålig liknelse..du fattar säkert)

Och snart är debiljettsläpp, och då har du inte tid att vara nere! haha! Tagga!

Det här klarar du lätt! :D

Svar: Ja det är inte så illa som det kanske verkade. Men det är det som bloggen är bra till, man kan skriva av sig och då bara orden och meningarna kommer fram. Jag är mer glad nu så antar att det kommer toppas med biljettsläppet ;D WOOPA!
Karin Nordström

2013-01-25 | 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback