Dag 10


Något jag längtar efter.. Det är mycket faktiskt, menar.. Studenten närmar sig och innan den så är det både bal och studentvecka då det inte blir lugnt. Sen är det Italien i februari och åka skidor med Markus och sen efter studenten drar vi tjejer här nere till Alanya. Det är bra att ha mycket att se fram emot, det gör svåra dagar lättare.Sen längtar jag till MC-kort, som jag hoppas så mycket på! 
 
Fast det är inte bara dessa stora saker som jag längtar till, utan en sån enkel grej som helg eller kvällens fika. Det gäller att se det goda i de små grejerna också. Sen v. 8 komme jag hem till Mellerud och då ska jag träffa "kanama" och krillebooi. Juste! På tal om krillebooi, vi har ju Gyllene Tider att se fram emot också :D haha, mycket nu!
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13. Det senaste jag ångrade
Dag 14. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 15. En bild som betyder
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback