Dag 13

Mina föräldarar ja.. Dem kunde jag kunna skriva en bok om, för det finns mycket att säga om dem. Men det har jag inte tid med, så kan börja med att skriva en lite mindre text här.
 
Kan börja med att säga hur tacksam jag är för allt ni gjort för mig. Inte alla som haft den turen med sig att ha fått syssla med det man tycker om genom alla dessa år, måste ha krävts en del av er. T.ex. mina hästar och hur ni fick skjutsa mig fram och tillbaka från träning och tävling, vet att ni säkert tyckte det var kul att se mig hålla på med det jag brann för. Men vissa kvällar kunde det ju bli rätt sent och för dem är jag extra tacksam för. Sen att ni lärt mig att vara den jag är, att tro på det jag vill och att om man bemöter världen med ett leende blir det oftast så mycket lättare. Att jag fått växa upp bland djur och på landet har gjort mig med en människa med mycket spring i benen vilket jag kan se att jag fått av er, mest mamma där kanske. För du är en som jag alltid kan bli imponerad på, hur du tar tag i allt på en gång och reder ut saker. Du gör att livet ser så lätt ut, och det är det de ska vara. Händigare männsika får man leta efter, den saken är klar!
 
Jag älskar er båda mer än vad ord kan beskriva. Så nu längtar jag till den 1e februari då jag ska upp till Norrköping och jobba över helgen och kunna spendera lite tid med mamma. Vi ses då!
 
 
 
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13 Dina föräldrar
Dag 14. Det senaste jag ångrade
Dag 15. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 16. En bild som betyder


Nu har jag gråtit en skvätt mitt hjärta!!!!
Men du ska veta att med sådana fina barn/ungdomar som jag har fått, så är de lätt o roligt!
Tack älskade raringen min
Puss o kram

Svar:
Karin Nordström

2013-01-21 | 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback