Good day!

Idag har tvärtemot igår vart en bra dag! Haft kul och vart glad :)

Har vart i Ystad med Camilla och Louise där jag förnyade mitt pass med årtiondenas fulaste bild, haha! Tur att det inte är så många som får se hur passet ser ut ;) sen åkte vi in till city och käkade på Subway, så gott! Och så känns det så mycket nyttigare än typ donken. Efter det gick vi på full mage runt i lite affärer och var riktigt tjejiga.. Ni vet, kläder och fnitter! Efter några timmar var det Bollerup igen en stund innan jag följde med Markus in till Ystad igen där vi skulle äta med hans familj och ja, några släktingar :) riktigt gott och trevligt! Så nu kan jag lägga mig och känna mig glad och positiv för första gången här nere på länge! hur skönt är inte det liksom?! så med rätt inställning så funkar det, och det har jag iofs alltid vetat. Bara haft svårt att få det så. Men nu är jag på G hoppas jag! För har även kommit på vad jag vill bli och syssla med så småningom, och det känns inte helt omöjligt! YES :D vilket yrke jag snackar om håller jag för mig själv ett tag.

Men nä.. Klockan börjar ticka så ska nog säga tack för mig!
Love ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback