Helgen finito

Då var det söndag igen och imorgon börjar ytterligare en vecka. Känns som att det alltid är måndag eller fredag nu för tiden, det går rätt så fort med andra ord. Men det är i och för sig ett gott tecken, eller hur? Om tiden går fort har man kul sägs det ;) och så längtar man alltid till fredagen och på så vis går det ännu fortare, typ.. fast nä, det kanske inte stämmer så bra.. För om man längar efter/till något så brukar det kännas som att tiden går extremt långsamt. Men hur som helst så tror jag ni fattar min poäng, annars så kan ni slå en pling till 118118 och fråga. Dem har alltid koll på läget!
 
Men över till annat.. Hur har er helg varit? Fest eller mysiga hemmakvällar? För min del har det vart lugnt med det mesta. Om ni tror jag kollat skidor så är det ett säkert kort att lägga, för det har jag ju såklart ;) Rätt spännande idag då det var staffeter i både längd och skidskytte. Vi hade ju ett guld i herrarnas längdstafett, men Hellner blev trängd och kunde inte ta sig förbi norske Sjur Töthe (knäppt namn btw). Inga glada miner efter det inte.. Men aja, man får väl försöka tänka att silvret egentligen var ett guld. Blir liksom lättare då ;)
  
 
Innan idag så var vi ute och gick en vända, rätt sjukt hur mycket piggare man kan bli av att bara komma ut i friska luften. Vi gick längs stranden och in i skogen någonstans. Kyligt var det men som tur är tinar näsor upp rätt fort igen, haha! Den sträckan vi gick ska jag nog ta och försöka springa någon gång också, jätte fint med havet precis intill. Så ja, det ska jag! 
 
Och ja.. Det var nog det mesta jag hade att säga för stunden. 
Ha det bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback