Hemlängtan!

Jag och Anna gick igår kväll ut och gick och pratade på om allt o ingenting. Kom in på hur man är och när man är hemma och hur skönt det är att träffa sina vänner därifrån. Efter det fick jag lite flashbacks på massa minnen från gamla goda tider med er där hemma. Inte att leka med, för vi har verkligen gjort allt! Craaazy..

OCH! Christian nämnde innan att Gyllene Tider ska göra comeback.. Asså.. Jag. Ska. Dit! Längst fram med bro är det sagt, får hoppas på att detta också blir verklighet! Fatta vad grymt!




Sjukt att de blir verklighet. Vi som snacka i somras om att va galet det skulle vara om dom gjorde comeback men ingen trodde riktigt på de..haha! Detta kommer bli verklighet! Måste bli! Miss u! :)

Svar: Eller hur?! Galet haha :D och jag dig bro!
Karin Nordström

2013-01-17 | 00:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback