Sickness...

Jag har nu under en tid sprungit varannan dag, men haft några luckor då jag varit förkyld. Man vill så gärna bara ge sig ut! För energin har fortfarande funnits kvar i kroppen men har sedan långt tillbaka lärt mig att om man är sjuk så får man abolut inte träna. Det ger bara mer skada och det blir tufft för hjärtat att klara av att träna med en infektion i kroppen. Så är det nu.. Jag har äntligen kommit igång ordentligt och vart nöjd att jag klarat mig från förkyldningen som alla mina kompisar har här. Men man ska nog aldrig säga för mycket då jag nu börjar ta del av det också.. Så idag ska jag hålla mig inne istället, rätt okej då det är iskallt ute! Verkligen så så att fingrarna fryser till 10 istappar typ.
 
 
Hur är vädret hemma? Tveksamt lika kallt som här.. Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback