B-day

Då var dagen här, dagen som man var vaken hela natten för förr, dagen man längtade ihjäl sig till och man var så förväntansfull. Men nu är det inget speciellt längre.. Så tråkigt att det ska ha blivit så! Fast även om jag tycker så som nybliven 19-åring så vill jag forfarande att dagen ska kännas speciell och det gör den ju delvis också. Med tanke på alla grattis och värmande ord man får höra! Men jag saknar frukosten på sängen som mamma alltid fixade och allt det roliga därtill. Oj.. Nu låter det som att jag är jätte negativ och tråkig. Inte så jag menade kanske men tankarna blir så när man haft en rätt seg födelsedag so far. Har verkligen försökt hitta på saker att göra men på just denna dagen vill jag att andra ska fixa det roliga åt en, slippa att göra tårtan själv osv.. Aja, det är väl så det blir ;)
 
Året som 18-åring har varit bra på de flesta fronterna och ännu bättre på vissa. Så nu ska vi se om detta året blir ännu bättre!
 
Nu väntar jag iaf på Maria och Nathalie som ska komma hit och mysa lite. Har fixat champagne och tårtan då så nu ska det frossas! :) 
 
Ha en häärlig fortsatt fredag.
 
Från vårt 18-års gille den 28 april 2012.


Jag har scannat in en massa gamla födelsedagsfoton på dig idag
De blev fler o fler ljus i tårtorna. Men precis som du skrev, saknar jag dig enormt en dag som denna. Vill ju vara där o pyssla om!!
Vi får göra omtag på födelsedagen när vi träffas nästa gång
Hoppas du hade en fin kväll i alla fall
Puss o kram
Mamma

2013-03-22 | 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback