Hem imorgon!

Nu så, nu ska jag hem! Imorgon förmiddag tänkte jag åka och kör finbil hem över veckan, nämligen Tommys volvo. Har till uppgift att byta till sommardäck på hans bil och sen ta med mig mina sommardöck ner hit så att jah kan byta dom här. Rätt smidigt och snällt av Tommy att låna ut sin bil, det var faktiskt hans förslag så jag blev mest paff ;) 
 
Till veckan ska jag också träna gärnet! Springa, gymma, skidor (?!) och simma. Ska pressa mig tills benen viker, för snart är det antagningsprov till GMU och då kommer det krävas allt som finns av mig. Sen ska jag plugga och göra klart 3 inlämningsuppgifter hade jag tänkt, skönt att få dom ur vägen. Man blir så nöjd med sig själv efter varje inlämningsuppgift man gjort klart.
 
Så mina vänner i Mellerud, vi ses snart :)
Kram på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback