MÅNDAG 30 aug

Hittade idag mitt paket som mamma skickat till mig i ett fack där posten kommer.. Smart karin att leta där först -.-
Fick snällt bju med mig av de två daim jag fick. Silversnällasuper Karin i all ära ;)
Nu ska jag hänga upp min spegel och sen är det mat. Igen.. Efter käket är dett hundmöte och efter det mat. Igen..
VI ÄTER HELA TIDEN! Börjar få tankar om att de göder upp oss för att sedan skicka oss till slakt. Fast å andra sidan så går vi fan också hela tiden här. Så liksom, det går ganska jämnt ut. Nu ringer det här.. Okej, måste rusa! De waitar i matsalen. Hare gött nicigt people!

Och det var då inte många som skrivit att de läser bloggen min. Statistiken visar på många fler haha!

See ya




Supersnällasilver Karin är det rätta namnet ;D

2010-08-30 | 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback