12 aug - pic

Solen lyser och vaknade tidigt idag, vilket betyder att dagen blir så mkt längre. Good work! Man blir glad av sånt här väder, i alla fall jag. Vill bara ut och springa runt och hoppa och helt enkelt bli allmänt galen! ska nog satsa på den idén efter att jag har skrivit klart detta inlägget.
Igår kom Emelie förbi och vi fick snacka igenom de senaste dagarnas händelser, vilket behövdes! Vi tog även en fin barbacka tur med hästarna som verkade uppskatta det väldigt mycket. Speciellt Jojjen som lyfte framhovarna lite väl högt ibalnd.. En gång stegrade han så högt att jag var rädd att han skulle ramla bakåt. Busponny! Senare efter jobbet så stack jag till Nadia. Vi gick fram & tillbaka till och från vita, på vägen hem blev det powerwalk mode. Sex and the city var näst upp på tvn och det kan man inte missa! Så vi stadgade upp oss med glass och hallon, vilken succé ;) Det slutade med att jag hade en sovande Nadia brevid mig, höhö!

Nu ska ni få se lite bilder fån olika events från mobilen som jag varit duktig och laddat över tilld datan.
enjoy!



Bustripp i hagen. 22 juni



After work bad med Bäs. 28 juni


Kanalyran 2-3 juli


Maskerad på Bloms med Maria. 17 juli



Världsgo nattpromenad med Bäs 19 juli

Mustach




The Ark

The Sounds

Adept



KAOS festival. 30-31 juli


Norrköping 1-7 aug


Drake

Jojjen, igår




Ne nu jävlar.. Detta inlägget tog låång tid!
Nu ska jag ut och springa.

See ya




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback