first day - check

Just nu är jag så trött att jag lätt skulle kunna somna på 3 sekunder. Vart en lång dag med så jäkla mycket nytt. Speciellt alla namn.. Jag brukar inte ha svårt med att komma ihåg det men nu kommer jag knappt ihåg hälften av vad alla heter. Fast i för sig, det är kanske inte så konstigt. Snart är det fotografgering och jag hatar det! Porträtt bild också. Väldigt mycket tummen upp på det -.-
Och vet ni? Skånskan är inte så jobbig som jag trodde. Känns som om att jag rätt snart kommer dras med på deras finfina dialekt. Det verkar nästan som om de har svårare att förstå min dialekt. Kul att försöka säga något roligt när ändå ingen fattar. Eller ne, så farligt är det inte men ändå ;)
Nu taggar jag morgondagens mattetest... Jag måste försöka vara på min smartaaste sida! Matte och jag kommer ju så bra överrens så det ska nog inte vara några problem. He he!

Nu orkar jag inte skriva mer. Måste försöka packa upp de sista sakerna också. Vilket blev ganska mycket mer i förmiddags då vi drog in till Ystad och fixade lite mer prylar till rummet mitt.

Haha puss på er! Saknar er ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback