hörde jag sommarlov?!

Ber om ursäkt för usel uppdatering! Men de senatse dagarna har gått i ett, promise! Avslutningsfesten i måndags var helt okej. Alla var så fina. Jävligt kul att dansa i alla fall ;)
Sen igår var det skolavslutning. Spelade upp två låtar och jag fick kramp i handen så det sista skakade jag sönder! Det funkar ju bra när man spelar bas? Hehe..
Kommer sakna er så fruktansvärt mycket, 10 år mer er sätter sina spår. LOVE!
Sen väntade massa släkt hemma och mat till 1000. Jag åt egentligen inte så mycket, men gud vad mätt jag blev! ;o
Haha! Iaf.. Vita med härligt folk stod på tur sen. Jävligt go tur dit blev det! ;D
Somna sent och vakna sent. Så dagen idag blev inte så lång. Var hos goingen Nadia till 13 och efter det var det dags för andra handledarkursen. Och nej, jag tycker inte att det är roligt att lyssna på det igen i 3 timmar. Men antar att det är värt det! Nu sitter jag här med svidande ögon, men vill inte gå och lägga mig än. Är det sommarlov så är det!
Imorgon väntar övningskörning och jobb.

Har förresten massa bilder från avslutningsfesten och skolavslutningen, men de ligger fortfarande på kameran och orkar inte ladda över dem nu.

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback