duktigt

Det blev sovmorgon idag, gillas! Förresten.. Igår så fick jag krypa igenom källarfönstret som är litet! Varför? Jo, jag hade låst in nycklarna, eller snarare pappa som var på jobbet. Som tur var så var källardörren upplåst. Idag så hade jag mindre tur.. Jag glömde nycklarna inne idag med! Så när jag sprang från bussen (hade bråttom hem pga vaccination av Drake stod på tur) och kom till huset så blev jag ganska sur på mig själv. Källarfönstret var öppet så kröp åter igen igenom där. Men idag hade pappa låst dörren.. Så kom inte in i huset. Jag sprang runt huset och försökte komma på något mer sätt att ta sig in i på och hämtade till slut en stege. Ställde den mot balkongen och klättrade upp. Bingo! Olåsta dörrar gillar jag ;)
Ganska typsikt mig. Haha!
Har också vart ute i shorts och linne och fixat i ordning stängslet till den stora hagen till hästarna, så nu har dem de gott. Tyvärr så fick Jojjen lite för mkt fart i benen och lyckades trampa sig själv. Så när jag kom fram till honom så såg jag att han hade blod på sina bakben. Men hittade inget sår. Kollade på frambenen och på högerfram blödde han rejält. Fick tvätta såret och linda för att stoppa blödningen. Det tycktes som tur var inte göra ont på honom. Eftersom att vi har världens bästa bväder idag så passade jag även på att ligga ute i solen en stund. Men det blev tråkigt efter ett tag så då plockade jag fram pappas gamla styrketräningssaker. Det var kul och varmt..! Skulle inte vart helt fel med ett dopp i sjön just då. Åh vad härligt det vore!

Lite tidsfördriv ;)
Ditt namn? Karin Nordström
Hur lång är du? Runt 168 tror jag.
Spelar du något instrument? Lite gitarr och lite bas
Dina första tankar när du vaknar? Idag ska jag bli grekisk mästare i shack, eller något liknade..
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum
Biter du på naglarna? Nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Blått
Har du några husdjur? Ja, 2 katter och en hund. Hästar räknas väl inte till husdjur?
Är du singel? Ja
Vem är snyggast? Karl Bertil
Vem vet mest om dig? Mina nära
Vad vill du ha just nu? Sommarlov
Ditt mål i livet? Att kunna leva i nuet och ha kul
Rädd för? Småkryp.............!
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Ne men sånt är hemligt ;)
McDonalds eller Burgerking? Gillar egentligen inget av det, men McDonalds kan duga ibland.
Sjunger du? Nu? Nej (H)
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Tror jag
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja
Din hårfärg? Brunt
Skor du hade på dig idag? Converse
Vad sover du i? Nattlinne
Kläder du har på dig? Shorts & bikiniöverdel
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? Tacos är gott och ramlösa/cola
Hur svarar du i telefonen hemma? ''Ah det är Karin'
Hur svarar du i mobil? Samma
Sov du ensam inatt?  Yes
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig i skolan? Typ hejdå?
Druckit idag? Varje dag
Vad är det för väder hos dig nu? Underbart
Godaste glassmaken? ben & jerry's half baked :D
Drömmer du mardrömmar?  Inte så ofta
Favoritklädsel? Sommarplagg
Favoritgodis? Gillar det mesta ;p
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? Till jag bloggat klart, så att jag kan gå ut igen ^^
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Öh.. inget spec
Saknar du någon just nu? Ja
Snus eller cigaretter? Aldrig att jag ska pröva ngt av det!
Vill du ha barn? Det tror jag
Längtar du till din nästa födelsedag? Njae
Är du blyg? Beror på vem det är jag pratar med
Tycker du att du har fin dialekt? Den duger
Tycker du om fester?  Ja
Tycker folk att du är snygg? Det vet väl inte jag? ^^
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? Årets första dopp
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Jag bryr mig faktiskt inte, bra som det är?
En bra film? Pretty Woman
Vem får en kram? Den som är generös och köper en glass åt mig (A)
Vem får en puss? Den som ger mig 10000000000 kr :D
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Hund, råtta eller katt? Hund
Tycker du om din mamma? Ja, hon är bäst!
Tycker du om din pappa? Ja





Från Vita i fredags, goingar!


Peace




Tack gumman för den rara kommentaren! Du är också bäst!!! PoK

2010-05-19 | 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback