Pååsk

Hemma på påsklov nu och det är redan fredag, vilket i påsketider betyder låångfredag. Veckan har varit bra än så länge, eller nä, mer än bra! Jag har ju fått körkortet nu så bilen har rullat rätt bra ;) så härligt att slippa be pappa om skjuts eller ännu värre gå överallt! I måndags var vi på överby och shoppade loss rejält, och så fick jag en spontant ryck och passade på att både klippa och slinga/färga håret lite ljusare :) jätte nöjd faktiskt och det är inte så ofta man är det efter en klippning, i alla fall inte jag. Men nu så, och det är väl tur det med tanke på vad det kostade.. Inte det billigaste menmen. Sen har jag även sprungit en del i veckan, skönt att komma igång lite igen. Men gud vad man tappat kondition sen man sprang sist, pjuh! Aja.. Bara att ge sig ut med jämna mellanrum nu fram till Italien resan då man måste vara lite mer vältränad för att hänga med i det tempot där. Rida upp till 7 hästar om dagen i den värmen hade jag aldrig orkat med i dagsläget, hehe.

Om en stund ska jag hämta upp Krillebooi så ska la familia dra till Hamrane som tydligen öppnar idag. Alltid lika gott!

Ha en bra påsk så får vi se när jag uppdaterar igen.. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback