Friday

Hej på er! Var ett tag sen nu ser jag.. Hoppas ni överlevt ändå ;) det har jag, för jag mår bra! Har nu gjort ytterligare en vecka i skolan och idag är det alltså fredag. Pappa är här i helgen så ska träffa honom senare! Ska bli kul, åka ut och käka ikväll är nog rätt spikat. Imorgon är det första 18-års gillet för iår också. 80-tals tema dessutom! Kan bara bli bra känns det som ;) ska ha på mig ett bar gröna pastellbyxor och en vit spetstopp med en skrikrosa bandeau under + mega våffligt hår och fult överdrivet smink typ, hehe. Kan ju försöka ta lite bilder under kvällen.
 
Och ja.. Veckorna rullar iväg allt närmare studenten. Känns dock som man har koll på läget nu. Har några prov och arbeten kvar sen är det slut för gott. Lite läskigt men ändå så himla skönt! Frihet liksom ;) iaf för ett tag.
 
Nu ska jag packa lite och sen åka till Markus. För kanske slå en pling och se vart pappa håller hus också. Innan ringde han och sa att han var på donken i Ystad.. U said whaaat?! Pappa äter ju aldig på såna "skitställen" , haha. Blev rätt paff faktiskt! Men men.. Skåne har ju den effekten på folk, att äta alltså..
 
Ha en mysig helg! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback