Ny dag, nya möjligheter?

Fredagen här igen, skönt! Ska ta tillvara på helgerna så mycket som möjligt nu framöver. För det kommer nog dröja innan jag strövar fritt i Skåne igen känns det som nu. Vill egentligen stanna här men vill lika gärna hem till Mellerud eftersom att det är där kanama är. Önskar det fanns något mitt emellan! Vi kanske kan bilda ett Skånerud? 
I sommar ska jag iaf först till Alanya en vecka efter studenten (längtar..), sen är frågan om jag ska åka hem några dagar och sen ta Skåne några dagar innan jobbsäsongen börjar i Norrköping. Hade vart bäst, för då får jag träffa alla :) 
 
Önskar bara att tiden fram till studenten blir bättre än vad den är nu.
 
Ha en bra helg!
 
 

 
(angående texten som jag skrev igår.. det var onödigt att lägga ut den, men det hjälpte för stunden men kanske inte mer än så.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback