Dag 15

Okej, detta kan bli lätt;
  1. Hoppa bungyjump 
  2. Springa Göteborgsvarvet och köra Vasaloppet
  3. Lyckas inom det yrke jag vill
  4. Åka till Nya Zeeland (Australien funkar också) och USA
  5. Bli vuxen, dvs skaffa familj och volvo ;)
Finns säkert en miljon grejer till som jag hellre vill, men inget av det kom jag på nu isåfall. Jag vill testa allt som går att testa, för det är ju faktiskt sant så som man säger; Man lever bara en gång!
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13 Dina föräldrar
Dag 14. Det senaste jag ångrade
Dag 15. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 16. En bild som betyder
 
 


Bartenderutbildning i Miami 2015! ;)

Svar: Ja juste! Woopa :D
Karin Nordström

2013-01-24 | 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback