Dag 16

Bilder säger ju en hel del och man sparar minnen i dem, så man har ju en hel del som betyder lite mer.
 
Sista tävlingen för mig och Jojjen då vi vann båda klasser med personbästa och en tredje plats för laget.. Kunde inte sluta så mycket bättre! 2010
Sista ridpasset hemma med Lukas. 2010
Göteborg och In flames med Maria, händelserik dag. -08?
Jag och Jojjen för rätt många år sedan.
Jag och Lukas 2004.
Jag och Emelie drog till stranden. Snygga västar?!
Rolf och Marinett gjorde sommaren 2006
Hinderbana. -06
Ridläger Bäckaskog 2006
Jojjen
Första vinsterna 2009
Personbästa 2009
Vinst med laget 2009
Drake ♥
Pompe ♥
Jojjs..
Valpträff 2010
Lukas
Skolavslutning 2010
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13 Dina föräldrar
Dag 14. Det senaste jag ångrade
Dag 15. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 16. En bild som betyder
 
Blev några fler bilder än en enda. Men jag har rätt många bilder på min data ;)
Kan ju avsluta med denna:
 
 
Ha en bra fredag! Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback