Gott nytt 2013!

Hejsan alla kära vänner!

Jag hoppas ni alla hade ett toppen nyår med mycket prat och skratt, för det kan jag lova att jag hade iaf! Vi var samlade i en lokal här nere, ca 60 pers med trerätters middag och mycket dans! Självklart drog vi ut runt tolvslaget och firade in det nya året med lite fyrverkerier, hade mitt ♥ vid min sida så kunde inte vart mycket bättre.
 
Nu ikväll sitter jag på bollerup och följer vinterstudion på tvn, och just nu går skidskyttet! Heejaheja! Var faktiskt rätt längesen som jag satt i vår modulsoffa helt själv, har ju vart hos Markus på mina lediga stunder men han och alla andra jordbrukare åkte på klassresa till Gran Canaria imorse. Skoj för dom iaf :) Inte alls avis, men men.. Vi är också ett gäng som ska iväg på resa också, fast inte förrän juni då vi ska till Alanya. Taggar dock redan! Och i februari ska jag med på skidresa till Italien, ska bli härligt! 
 
Har ni några reseplaner inför året? Man vill ju rätt mycket med som student är budgeten rätt strikt.. Tooo bad! Ska iaf skaffa mig ett jobb här nere nu, hoppas bara dom vill ha mig haha. För tiden till studenten blir bara mindre och mindre och man har börjat fått lite ångest för det.. Jag har ju en plan, men det är ju inte säkert att den går som jag tänkt mig. Men om den gör det så ska jag jobba här nere och hitta ett boende och sen se vad som händer. För jag vill stanna i Skåne, lovelovelove! 
 
Nu ska jag lägga ut lite bilder från mitt nyår. Jag hade med mig min systemkamera och den åkte runt bland alla, så har över 400 bilder från den kvällen. Fast det är iofs bara skoj! 
 
♥ löve
 
 
God fortsättning! Pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback