Ljusare tider..

Idag är det måndag den 14e januari och det börjar redan bli lite ljusare ute, så himla skönt! Dagarna blir lättare om det är ljust och framförallt så blir man piggare än nu. Så jag bara väntar in det ytterligare för snart är nog våren här ;) om någon månad eller så, menmen..
 
Har skrivit klart mitt CV nu, så bara personliga brevet kvar. Känns bra än så länge! Jag mot världen liksom..
Vill bara ut och jobba, dels för att få in lite cash och sen dels för att få en fot in i arbetslivet. Orkar inte vänta längre! Speciellt nu nör man inte har alls så många lektioner om veckorna, då kan man ju lika gärna jobba. Hoppashoppas!
 
Nu ska jag äta och sen iväg och springa innan Idrottsgalan börjar ikväll. 
 
Jag typ 08-09?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback