Glad Påsk

Långfredag här och det är mys! Likaså gårdagens skärtorsdag som spenderades med Nathalie där vi försökte oss på att baka.. Vilket blev ett evighetsbak som blev sådär lyckat, vi fick ca. 20 macarons när vi skulle få 50 st eftersom att vi typ fick slänga hälften av dem, hehe. Tog allt som allt typ 3 timmar att göra också så var lagom nöjda! Menmen, det smakade ju gott iaf! Om man gillar sockersmak ;) vi avslutade kvällen med en film istället, The Collector. Rätt rå film alltså, pjuuh!
 
Ikväll blir det Wärs, ska bli skit kul! Ska dock ta det rätt lugnt då jag rullar neråt mot Skåne imorgon förmiddag, feezt på Tingvalla imorn kväll ju. Längesen jag festa till det två dagar i rad, men ska försöka ta det så lugnt som möjligt med drickandet båda dagar då antagninsproven till GMU är nästa vecka. TAGGA! Har tränat rätt hårt denna veckan och har aldrig känts bättre. Förutom i onsdags då benen typ vek sig, ingen energi alls i dem! Men lite vila på det så ska det bli bättre, ska ut igen med pappa senare idag. Fast först påsklunch hos farmor och farfar där jag även ska byta till sommardäck på bilen. Så härligt att äntligen få lite vårkänsla! På tiden om man säger så ;) igår satte jag mig ute på en solig gräsmatta med en filt omkring mig och en bok i handen. Löve it! Speciellt eftersom att Bob gjorde mig sällskap.
 
I onsdsgs var jag och Nathalie på Överby också förresten. Jätte kul! Gick runt i affärer och dreggla lite. Fick iaf med mig några plagg hem, 2 klänningar, 3 tröjor, ett par brillz, nagellack och jordgubbarna får jag inte glömma.. Så goda! Haha
 
Nä ni, hoppas ni får en hääärlig påsk! 
För nu ska jag till tha grandmaaa and fylla min stomach. 
 
Gott va..? Hehe
Coosy


Mysigt! Glad Påsk på dig med!!
Kram

2013-03-30 | 16:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback