Kalas

Blåsigt värre idag! Skulle lunchfodra hästarna innan, gick sådär eftrsom allt hö bara blåste iväg direkt. Stackars hästar! Men dom dör nog inte... För då kommer Findus och tar dom.. Haha nä det var rätt torrt ;)
 
Igår kväll förresten så satt jag Lisa och Louise och skulle plugga biologi, men så ringde Pernilla och frågade om skjuts till Öja där Ystad firade 100 dagars. Så rätt som det var så skulle vi också med, så på med lite festligare kläder och lite styling av håret (hade mittbena :o) så var man rätt taggad! Speciellt jag som inte festat på år och dag, har alltid lyckats vara borta på annat då det är gille häromkring. Men igår blev det av och det var jätte kul! Dansa och träffa nytt folk är alltid kul ju :) efteråt blev det en sväng om donken och det var vi inte ensamma om att göra. Rätt mycket folk där inne och gud vad fulla människor kan vara dryga. Tyckte synd om dom som jobbade där som fick skura upp allt det dom spillde och sånt. Menmen, dem är nog rätt vana! När vi skulle köra därifrån så hade dom låst alla dörrar för dom hade stängt så vi kom liksom inte ut, haha! Efter att ha virat runt där inne så fick vi tillslut hjälp och vi kom ut, lite pinsamt faktiskt.. Var nog inte så smarta som inte testade vrida om låset på en av dörrarna ;) Vi kom tillbaka till skolan ca. 3 och kl. 5 skulle jag upp och morgonfodra i stallet. Jippi! Fast det var inte så farligt ändå. Kunde ju gå och lägga mig sen igen :)
 
Nu däremot ska jag plugga biologi. Har prov imogon innan jag och Tommy åker upp till Norrköping. Ska bli kul! Inte provet då utan Norrköping ;)
 
Ciao!
 
 


Bild på dig i mittbena, tack!

2013-03-07 | 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback