Snöstorm

Tisdag idag, och den har snön med sig.. Tyvärr så tog snön också med sig en vän, nämligen blåsten. Så idag har vi det jobbigt här nere. Fast egentligen inte, menar.. Eftersom att lärarna inte kan ta sig till skolan så är de flesta lektionerna inställda. Så klagar inte! Imorse så hade vi dock stalltjänst och skulle ha ridning direkt efter, men ingen ridlärare här så vi som ville fick ta en tur själva i ridhuset med hästarna och det ville vi, iaf var vi 4 st ;) nu däremot har jag ätit och städat i modulen lite och ska nog bara sitta i soffan ett tag. Har redan kollat två American Pie filmer, haha vi är lata.. 
 
Och juste.. Jag trodde ju att jag hade påsklov v.14 som alla ni andra där hemma, men det visade sig att jag hade det redan nästa vecka. Så jag kommer troligen hem på torsdag redan, så att jag kan fira min födelsedag hemma :) för jag fyller ju faktiskt 19 på fredag! Wiho eller något. Inte så mycket att fira egentligen men födelsedagar är alltid lite mysiga, att få känna sig lite uppmärksammad ibland skadar inte. Idag så fyller ju Markus år också, han är ju rätt mallig över dem där 3 dagarna som han är äldre än mig. Men det får han gärna vara, jag är hellre yngre än äldre ;) men hur som helst, grattis hjärtat! ♥
 
 
Eftersom att vi fyller så tätt inpå varandra så hade vi tänkt skita i presenter och sånt och istället hitta på något kul tillsammans, åka iväg till något fint ställe och vakna upp till typ en fet hotellfrukost eller liknande hade ju vart top notch! Och bjuda in någon eller några kändisar som typ Northug och Hellner.. Åh, det hade vart något :D haha menmen, vi får se vad vi ska hitta på. I söndags så bjöd Åsa (hans mamma) och company på tårta, riktigt mysigt! Fick presentkort till Ystad Saltsjöbad där det finns spa och en hel massa olika behandlingar att välja mellan. Har ett presentkort där sen vårat 18-års gille liggandes också, så har nu rätt mycket att välja för. Skoj! 
 
Hoppas alla ni har det bra och att vi ses snart!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback