Mellerud

Ligger nu här i min sköna säng hemma i Mellerud och vänner går avsnitt efter avsnitt på tvn. För er som undrar har jag tråkigt nog valt att hoppa av GMUn, jätte synd då jag hoppades att jag skulle trivas bättre än vad jag gjorde. Hade så höga förväntningar på de tre månaderna inom försvaret, men det blev helt fel. Jag kände med dagarna som gick allt mer att jag inte hade kul eller kändes rätt. Så nu i veckan packade jag ihop mina saker och körde hem. Letar nu jobb och tror jag hittat ett redan, väntar på svar nu. Hade vart skönt att kunna börja jobba direkt :)

Träningsmässigt så ligger jag på motivation 0 just nu.. Tränade hårt inför gmu och så blev det som det blev, så nu orkar jag inte ens ut för att springa med pappa som vanligtvis är jätte kul! Kör bara lite styrketräning för tillfället i väntan på att motivationen ska komma tillbaka.
.

Ha det så bra tills vi hörs igen! ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback