Varma septemberdagar!

4e september är redan här och jag har satt mig i soffan efter några timmar ute i solen. Har tvättat bilen, både ut- och insida! Så nu måste jag ha brillorna på för att ens kolla på den.. ;)

Igår var jag med girlsen, Nathalie, Maria och Nadia. Var först på vita där det var galet vackert! Himlen var helt rosa vilket speglade av sig på vattnet. Så fint! Sen blev det film och massa skratt hemma hos mig. Ni är bäst bäst bäst! Får ta vara på tiden nu, jag åker till Skåne på fredag och Nadia drar ju till London snart för att plugga.. Så lär dröja till nästa gång vi alla ses.

Ska föra över lite bilder från kameran till datan, så jag kan ju läsa upp några här.

byebye,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback