Nu är det jul igen!

Igår skulle jag plocka fram alla adventssaker och få lite stämning i huset, men det går ju inte att bara plocka fram adventsljusstakarna och lämna tomtarna i skåpet. Så det slutade med "JUL 100% - limited edition 2013". Men okej.. limited edition kanske inte det är eftersom att denna periodens pynt är framme en gång om året, det kändes mest coolt att skriva.. för jag är ju så cool (?!). 
 
Idag var jag uppe med tuppen för att hjälpa pappa med att köra in ved, tre lass blev inkörda så nu håller vi oss varma ett tag till.Rätt skönt att komma igång med något fysiskt anstängande direkt på morgonen, då håller man sig pigg hela dagen. Så nu väntar först lite städning och sen ska jag ta på mig springdojorna för en löprunda. Har äntligen kommit igång igen! Dock tappat i stort sett allt, men blev ändå rätt förvånad att jag var såpass pigg i benen efter första passet på ett antal månader. Då blir man ännu mer motiverad att komma igång! Ska köra lite styrka efter det också i pappas mini-gym ute i stallet ;) goes stark in bonde style. Blir bra att rensa kroppen på energi då jag ska sätta mig i bilen imorgon och köra till Norrköping. Där väntar en mysig helg på hotell och julbord! Låter rätt så härligt va? Oh yes! Ska färga håret på fredag också, blir nog lite röda nyanser i denna gången. Det är ju trots allt jul!
 
Sen den 6e kommer förhoppningsvis my man till Mellerud.Hade vart riktigt kul! Inte träffats på en dryg månad nu så är rätt välbehövligt. Han måste ju få se mitt "nya" rum, för det är i stort sett helt nytt. Har slängt ut allt gammalt och fått in lite nytt smått och gott. All inspired by IKEA. IKEA = GCS, vilket betyder Good. Cheap. Shit. Fast shit passar kanske inte in? Äh.. det finns säkert lite onödig skit där också, Ingvar Kamprad kan ju inte bara ha varit smart..
 
Hoppas ni har det bra gott folk! Nu ska jag sätta på mig träningsoutfiten. 
xoxo, (tack Nathalie, nu fattar jag iallafall innebörden av "xoxo", hehe)
 
 
BTW! Lite bilder från rummet kanske?
Före bilderna är inte de båsta.. Kom på att jag skulle ha förebild mitt upp i kaoset, men ah.. Nu ser ännu större skillnad då kanske.
 
FÖRE:
 
 
 EFTER:
 
 Svårt att få med helheten, men det ser väl mysigt ut?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback