Hey u

Okej, erkänner att jag typ glömt bort att den här sidan finns. Men nu är det ju sommar och alla är på olika platser i landet/världen, så det kanske kan vara kul att berätta hur Norrköping levererar min sommar. 
 
Har nu vart här i nästan 3 veckor och under dem hunnit med en hel del. Första veckan var det Bråvalla och efter det väntade jobb i två veckor samt träning, träning och träning. Springer varannan dag ungefär och försöker gymma de flesta dagarna. Man blir helt inne i sin träning och när man väl börjat så blir det en del av vardagen liksom, vilket är kul för det är en bra vardag. Idag är jag ledig men imorgon börjar sista jobbveckan och sen är jag ledig några veckor innan GMUn börjar.. Nervöst? Jotack! Men det ska bli kul att testa på. Om två veckor så kommer Markus upp hit och ev. även hans parents. Längtar ihjäl! Vi ska till Solna på lördagen och checka in på ett hotell där vi ska stanna två dagar. På söndagen är den EM finalen på friends arena, så dit ska vi också! Kommer bli en av de bättre helgerna på hela året kan jag gissa mig till.För det här med 50 mil emellan oss är inte en piece of cake, men det är så värt att vänta på att träffa han. Det ger man inte upp hur som helst. Det ska liksom vara jag och han, that's it.
 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet, tänkte fråga om hon har lust att följa med till gymmet. Ska ta ett riktigt jobbigt pass idag har jag bestämt! 
 
 
Och, GRATTIS Maria idag som fyller 19 år, Du är bäst!
 
 
 


Världens bästa<3

2013-07-14 | 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback