skärpning karin!

Jag vet, jag vet.. Jag suger på detta med blogg! Dagarna bara går utan en tanke på att jag faktiskt har en sådan här sak som kallas blogg. Ska iallafall försöka mig på att bli bättre, igen. "NOO KARIN! Don't do it! Don't share, just spare...", hehe ja. Om ni känner så inför detta så behöver ni inte fortsätta läsandet här ;)

Hursomhelst! För tillfället sitter jag i passagerarsätet påväg hem till Mellerud efter några toppendagar i Skåne. Hade med mig Nathalie så kan ju säga att dagarna varit fullspäckade, vilket bara är bra. Vi knödde in oss på Markus rum på nätterna medan vi på dagarna då bl.a. gick en lång och härlig promenad längs stranden och vidare in i skogen eftersom vi nästan blåste bort. Sen åkte vi och tog en mysig fika i Kåseberga med utsikt över havet. Även en sväng längs gatorna i Ystad hann vi med och upp till Ales stenar såklart! Det får man inte missa om man i Nathalies inte vart där innan, det hade inte jag heller förrän jag träffade Markus.. Han bor ju precis där så det har blivit en och annan sväng dit, hehe. Sen så har vi också tagit en obligatorisk sväng till Olof Viktors! Godaste cafét i Sverige, lätt. Sofia och Anna gjorde oss också sällskap där vilket gjorde det hela top notch :). Samma kväll så fyllde vi bilen och körde till Tomelilla för en omgång bowling. Johan, Konrad, Markus, Nathalie och jag! Vilket gäng liksom, kan inte bli annat än bra. Efter bowlingen (jag fick bara strikes! hehe... not) så tog vi en pizza och avslutade allt med kaffe hos Konrad. Blev rätt sent så när vi väl la huvudet på kudden så somna vi alla pangboom! Så ja, man kan ju säga att det vart fullt upp med massa skoj. Men än är det inte slut, för imorgon är det halloweenfestande på gång. OCH den 11e december åker jag, Nathalie och Maria till London för att hälsa på Nadia. Ska också bli jättekul! Livet börjar gå åt det ljusare hållet :)

Kameran var med i högsta hugg hela tiden nu i Skåne, så en och annan bild ska jag nog kunna ladda upp åt er.

Ha det spooky!

























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback