& nu, en uppdaterning ;o typ.

en ny dag med nya möjligheter,
men visst är det så att man aldrig tar vara på den tid som man har?
för varje minut, varje sekund kommer man bara närmare slutet.
& det är då lite försent när man ligger där för döden och kommer
på att man glömt att fråga grannen om det där köttbullereceptet.
det jag menar är att man måste ta vara på tiden tillsammans.
vilket även jag kan vara riktigt dålig på ..

men idag så har jag knappast hållit inne på mina åsikter &
tankar.
har fan pratat stup i kvarten all day long (;
helt rätt! (y

-and now;
ut & träna pollarna
ut & springa
baka en kaka, man kan ju inte bara vara nyttig (a
*hosthost*

så aah, ciao.
, karin










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback