älskling har anlänt!

Igår var vi iväg till Borås och hämtade hem Drake!
Jag är i himmelriket ;o
Han är helt underbar! Han gnäller inget alls, springer löst överallt och går till dörren när han vill ut.
Han har knappt brytt sig om att han är i en annan miljö och är nyfiken på allt :)
Hästarna var lite farliga förstås. Han går föst fram en bit till dem, och sen springer han tillbaka en bit.
Så håller han på tills han tröttnar ^^
Har tagit en massa bilder på SÖTNOSEN kan jag lova, men dem ligger i kameran och jag hinner inte ladda över dem nu. Så ni får vänta och se ;)

Jag är vääldigt trött btw! För även om Drake var tyst som en mus när han ssovde inatt så kunde jag inte slappna av ifall han skulle behöva något. Så jag har nog sovit i 2 timmar + lite sömn på filten brevid honom ^^

Nu är jag hungrig också.. Hoppas att det finns thaimat kvar sen igår.
Pappa och tommy åkte iväg förut för att äta, men jag måste stanna med monstret ;)

Hästarna mår också bra, bara det att jag inte hinner pyssla med dem så mkt just nu.
Aja, de överlever hoppas jag :)

Hör gärna av er!
Har inte så mkt tillgång till datan.
Har fått ett heltidsjobb ^^
Ha en go söndag.
Puss ♥




Sov du på golvet bredvid?! Så gulligt! Längtar tills jag får krama om det lilla trollet (ja dig också förstås;) )

2010-04-25 | 12:23:08

Ja i morse, jag var sååå trött ;p

2010-04-25 | 12:26:07

Åh jag vill se monstret!:D

Öj du är bäst och älskad av mig <3

2010-04-25 | 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback