DILEMMA!

Tidigt uppe idag med! Fattar inte varför menmen.. ;p
Tänkte hinna med lite fix innan jag åker hem och kan få träna Jojjen.
Närmast på tur står en dusch och sen blir det in till stan (igen..) för att göra slut på de sista pengarna ^^

Igår var jag ju hos valparna här i Norrköping och före jag hade vart där var jag 100&% säker på att det var Drake jag ville ha. Men nu efter att ha vart där har jag helt plötsligt fått världens dilemma!
Hjälp..
Drake är nu 6 veckor och valpen här är 2 veckor.
Drake finns i Borås och den namnlöse valpen  i Norrköping.
Drake helt SMT (färgen) och namnlös är SMT med vita baktassar.
Drake får jag hem runt 1 maj och namnlös den 15e maj.
Jag fastnade verkligen för den lilla namnlösa sötsaken..
Men kan inte få fram vilken valp som ska bli min.
Hjälp?

Bergenhovs kennel, Bollebygd. MIN?!
Drake.
Har inga bilder på Namnlös men tänk
Drake med vita baktassar och lite vitt på halsen så har du honom.




Tack & hej
Ha en hääärlig dag! :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback