sleeptajm?

Hej igen!
Jojjen var helt grym idag :D
Hoppas han håller formen tills nästa lördag...
Taggad som in i helvete till säsongsstarten, den sista för våran del :(
<3

JUSTE!
Jag fick ju träffa min charmboll Emelie idag i vbg :D
Jätte kul att få se dig igen :)
Före det var jag ju och spände tandställningen och ja.. nästa gång ryker den på underkäken (y)
Men jag fick även ngt sjukt jobbigt insatt. Ett jävla gummiband som gör att jag typ inte kan gapa som jag vill!
Haha! Vissa kanske blir glada över att jag kanske är lite mindre pratglad xD

Och imorgon far jag till Borås. NAJS att få träffa hoffar (en hundras)!

Men som överskriften säger så tänkte jag så smått börja krypa ner i sängen.
Puss på er alla! <3
Natti









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback