sleeptime.

Är trött..
Ska nog kolla på någon mysig film & sen slockna.
Jag vill ha lite feel good känsla så jag tänkte leta upp alla stearinljus i hela huset och plocka med dem till rummet.
Då blir det mys!

Mamma kom hem idag så då hade hon med sig alla hundsaker.
Så nu har jag fixat Drakes bädd och lagt alla nya leksaker och skålar intill.
Jag vill ha honom här nu..

~

Nu har det gått en stund sen jag skrev det som står ovan.
Fick ett jobbigt samtal i mellan med en som borde betyda mycket för mig,
men den personen har nästan tappat mig helt nu.
Du förstår inte och du kommer aldrig att ändra dig, även om jag ibland tror det.
Jag måste stå ut... Men det har blivit svårt nu.
Allt är i stort sett bra när du inte finns med i bilden. Förlåt, men så har det blivit.
Du förstår dig inte på mig, men har du någon gång tänkt på hur du själv är?
Jag vet inte vad jag ska säga...
Du får mig att må dåligt, vilket jag gör nu.
~

God natt.









Finns <3

2010-04-16 | 23:44:44

finns vettu. <3

2010-04-18 | 02:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback