sunday bloody sunday

Denna helg har det vart mycket men ändå inte..
Fredag - Go start på kvällen med Maria. Men det vände och kvällen blev förstörd.
Lördag - Hemsk dag fram till eftermiddagen/kvällen då den var underbar!
Först till UKM och lyssna på bl.a Nadia som var grym! Sen vidare till Åmål för något som blev bäst :D
Även om jag gjorde bort mig ganska rejält.. Men det hör nog till ;p
Her bright skies var mmmh.. Grymma och snygga :D
Idag - Vaknade sent. Fixa en del i huset och sen ut med pållarna :) Lugn & fin dag.

Imorgon har vi svenska prov. YÄY -.-
Har egentligen mycket att skriva om men det gör sig inte bra på blogg.
Så jag tackar för mig.
Go natt!



Hann bara med att ta ett kort under hela lördags kvällen.
Så här är basisten Jolle^^














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback