hallåja

Visst är det helt underbart med lov?
Att få sova ut varje morgon är så.. mmm! :D
Fast idag gick jag faktiskt upp vid 9. Det är ganska tidigt för att vara mig ^^
Aja, vi skjutsade iaf iväg tommy till tåget. Skåne kallar på honom.
Snart kommer de även kalla på mig. BOLLERUP! (Y)
För er som inte vet är Bollerup min framtida skola, yees it is !
Kommer bli så otroligt häärligt. Först världens bästa sommar och sen bara få börja på en drömskola.
Fan vad livet kommer bli bäst! Även om jag kommer sakna alla mina hjärtan här hemma..
<3

Aja, nog om det.
Dagens planer:
kl. 13 dra ut till pappa & packa. förhoppningsvis också träna jojjen en snabbis.
kl. 14-15 middag hos mormor.
Resten av eftermiddagen/kvällen blir det till att sitta i en bil. boooring!
Men ah.. det är det nog värt :)

Promise to keep in touch!
Ha en härlig dag :)
Ciao




Vill ha sommar!

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback