bilder till 1000

Nu har jag äntligen lyckats att få in alla bilder fårn kameran till datan. Grattis Karin, tog bara några år..
Idag är det söndag och fy vad söndagar kan vara tråkiga. Förmiddagen sovde jag bort medans jag senare tränade Drake. Igår var det ju valpträff och där fick man lära sig en hel massa. En instruktör som var tiptopp var på plats och hjälpte oss hela dagen. Första passet fick vi lägga ut ett spår som vi sedan fick gå. Drake följde det så fint! Sen blev det massa träningar och dagen var helkul!

Nu tänkte jag lägga upp några bilder från bl.a. övernattningen här i stallet med Nathalie, Maria & Emelie. Sen även från Norrköpings veckan. Så jävla kul.. Obeskrivligt vad jag kommer sakna er!






















Tack återigen för en toppenvecka! ♥

Måste även tilläga att shoppingen var craaaazy! Kan försöka skriva en lista på det jag köpt;
2 par jeans
3 linnen
4 par örhängen
2 ringar
1 kjol
1 par shorts
1 väska
Leggins
2 halsband till Drake
1 spel
1 paraply
1 kavaj/tröja
1 skärp
Smink
Blåa, låga Converse
Bh
Ben & Jerry's
Godis
Data
Och massa smått & gott
Har missat massa för det som jag skrivit upp ser lite ut i jämfört med verkligheten! Hehe

Nu ska jag försöka hitta på något.
Kram på er och ha en finfin dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback