friday ohalala

Om ni inte redan visste det så regnar det ganska rejält ute.. Fan då! Jag som skulle ut och rida, men jag väntar nog med det tills ikväll. Ska ju i för sig inte bli förvånad att man har vädret mot sig just idag. Har ni koll på vilken dag det är exakt idag? Kan ge er svaret på det annars: fredag den 13:e. Ohh bu! Kan bli en intressant dag.
Inte lika intressant för Drake dock, han sitter mest på trappan och vill inte gå ut i regnet i onödan. Apropå Drake så kollade jag nyss på några gamla bilder på honom från när han var en litenliten bulle. Ni ska få se skillnaden!




Mellan 3-4 veckor


5 ½ månad

Någon skillnad?

Peace



Åååh han e så söt din lilla Drake! :D

Ska bli så roligt att få bo med er 2, om jag får det alltså! :D <333

2010-08-13 | 17:31:15

vad är det för hundras? :D

2010-08-28 | 17:28:32

Han är en Hovawart :)

2010-08-28 | 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback