måndag 8 aug- stääädning..

Ryser av bara ordet.. ''städning'', uuuh! Men förstår ju själv att det måste genomlidas nu när man snart flyttar. Måste börja packa nu snart också, men det är så himla svårt att veta vad man ska ha med sig. Förutom kläder och såna stuffs då.. Eftersom att rummet är inrett med möbler så är det ju egentligen kanske inte så mkt mer än kläder heller? Jo, lite inredningsprylar vill jag ha med mig så att man får lite stil i rummet. Det passar ju mig liksom ;) haha! Ne men Marrie?! Vad säger du, vad ska man mer ha med sig? ;o
Kan även tillägga att det är riktigt jäkla tufft att städa ur stallet. Att slänga gamla slitna saker till hästarna gör ont och tar emot.. Fick t.ex. slänga med Jojjens gamla benskydd, vinröda och fina. Mycket saker som väcks till liv när man får syn på såna saker. Inridningen och alla avramlingar. Oh jösses vad tiden har runnit iväg..

Nu tror jag snart att maten kallnar.
Fast hinner nog ladda upp några få bilder från valpträffen.
Ha en go dag


Datan ville inte få upp mer bilder för tillfället, kommer mer senare då.



du ska se packlistan på bukefalos.. den är evighetslång......

2010-08-10 | 01:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback