Bollerup


Borgen

Skola


Ett av stallarna

Alén in från ena hållet


Bus

Borggården




Lite pics från Bollerup. Jag ska strax stänga ner datan för dagen. Trött som faaaaan! Inte sovit på 2 dygn, ni ska se hur jag ser ut.. Ser typ drogad ut! Lovar, vilket är så fint. Ska försöka sova länge imorgon om Drake kanske kan vara snäll. Han har faktiskt busat med en av grannarsnas hundar så han borde vara as trött han med. Annars blir det nog lugnt imorgon. Ladda upp inför söndagen då de flesta av tvåorna kommer. Den veckan lär bli ännu mindre sömnfylld och värre blir det nästa vecka igen då treorna börjar. Men man lever ju bara en gång så lätt värt det! Jag är mätt också.. Efter allt godis jag ätit ikväll så skulle det vara konstigt om jag inte var mätt.

Men ne fuckers! So long
Peace



Underbara bilder!!! Är så nyfiken på att se mera när jag kommer o hälsar på...kramar

2010-09-02 | 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback