24 december... GOD JUL!

Nu när denna mysiga dag är här hoppas jag att ni njuter av den så mkt som bara möjligt. Nu ska man vara positiv till allt och alla! Jag kommer antagligen inte blogga mer på ett tag nu. De närmaste dagarna är FULLbokade. Så keep smiling så håller jag tummarna för att ni får en massa goodie presents ;)

BTW! Måste bara ta upp dagens lilla historia. Jag hade bokat en soltid vid 14:00 då jag även hade tänkt att simma så att lite av min energi fick komma till nytta, så Tommy var snäll nog att erbjuda sig som skjuts. Men när kl var 13:50 så ska kära bror stajla eller vad fan han syssla med för diket kom fort som fan fram. Och well.. Där satt vi fast. Tog sin lilla tid att skotta loss den igen så soltiden och allt det där var bara att glömma. Tummen upp för Tommy! Apropå Tommy, jag har glömt att slå in hans julklapp. Får fan och fixa det innan vi drar till Framnäs imorgon. Hehe!
Nu ikv har jag, pappa och Tommy haft en jäkla trevlig kväll tillsammans! Tycker att både jag och bror min återigen ska få varsitt vuxenpoäng för att ha lagat jävligt gott käk. Fast det kan vi säga att pappa gav ut till oss genom rödvin, öl och päronkonjak. Hahah, det satt fint det ;)

Men ne, nu ska jag stänga ner datan för idag.
God jul på er återigen! Ha en kanon dag :)


Over and out,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback