christmas presents! [krismäs präsänts]

Igår hängde jag med bror Tommy till Trollhättan. Han skulle till näl så undertiden han var där sov jag så gott i en iskall bil. Jag sov även hela vägen dit. För er som inte vet är jag alltså inte en morgonmänniksa, är som en zombie på morgonen bokstavligt talat. Fråga bara min roomie Marie ;) Aja, hur som helst så åkte vi sen vidare till Överby där vi fick varsitt vuxenpoäng av att springa runt på Ica och köpa julmat, score! Fick även köpt julklappar åt familjen, har nog aldrig lagt ut så mycket pengar till sånt. Fast det är dem nog värda, hehe. Köpte även ett svart spets linne från Carlings, ett par örhängen från BikBok och en bh från Gina, pretty nöjd. Ska jag lägga ut bilder på det inköpta? Ah alltså inte julklapparna och maten såklart men..Tänkte börja med att lägga upp bilder på allt det jag köper, dvs inte mat och annan skit, men lite sånt där smått och gott :)



Örhängen - Bik Bok, 79 kr
Linne - Carlings, 149 kr
Bh - Gina Tricot 139 kr
+ julklappar för 1600 spänn..

Nu idag har jag sovit ut (skönt!) sen en liten road trip till Mellerud för fika en fika med pappa som slutade tidigt idag. Längtar till lite senare då jag äntligen ska träffa Maria! Älskade vän.. Vi har mycket att prata om! Nu blir det först käk dock.

Ha en bra dag i kylan, för visst är det kallt? Brr..



Ojoj...Så Tomten kommer i år också då...Kram

2010-12-22 | 21:34:15

Det hoppas jag verkligen! ;)

2010-12-23 | 00:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback